Blogumu nasıl duyururum?

Blogumu nasıl duyururum? Blog yazılarınız okunmuyor mu?

Blogunuzu daha fazla kitlelere duyurmanın yolları hakkında ipuçları:

Hevesle yeni bir blog açmak:

Günümüz istatistiklerine göre 260 milyon blog olduğu tahmin ediliyor. Hatta yakın arkadaşlarınız ya da tanıdıklarınız arasında blog yazarları da olabilir. Siz de bu geniş blog ağına katılıp ilk blogunuzu hevesle açarsınız. İlk başlangıç her zaman en zor olan kısımdır. Düzeni oturtmanız hayli zaman alabilir. Gerek teması, gerekse ne tür içerikler paylaşacağınız konusunda ciddi bir çalışma yapmalısınız.

Yazılarınızı paylaştıktan sonra:

Herşeyin tamam olduğundan emin olmaya başladığınız anda yazılarınızı yazmaya başlarsınız. Bir kaç ziyaretçi de kazanmışsınızdır muhtemelen. Ama yine de yazılarınıza yapılan yorumlar, paylaşımlar ya da ziyaretçi sayısı sizi tatmin etmeyecektir. Kendinizi ''acaba nerede yanlış yapıyorum'' sorusunu sorarken bulacaksınız.

Hayır aslında siz her şeyi doğru yaptınız. Sadece biraz desteğe ihtiyacınız var. 

Sosyal ağlar bu konuda elbette size yardımcı olacaktır. Yazdığınız yazıları facebook, twitter gibi ağlarda paylaşmanızın olumlu etkileri mutlaka olacaktır. Fakat yine de yeteri kadar ziyaretçi almadığınızı düşünüyorsanız o halde farklı şeyler de denemelisiniz.

Faydalı kaynaklardan yardım almak:

Çok eski bir blog yazarı arkadaşınızdan bu konuda yardım isteyebilirsiniz. Sizin adınıza paylaşım yaparak ufak da olsa bloğunuzun duyulmasına katkı sağlayabilir. Bu işi özenle yapan blog siteleri de mevcuttur.
Blogumutanit.com'da bu sitelerden biridir. Her ne kadar arkadaşlarımızdan ya da sosyal ağlardan gelen trafikle ayakta durmaya çalışsak da ''yeni bloggerler için'' blogumutanit sayfası çok faydalı olacaktır.

Nasıl çalışır?

Blogumutanit sayfası yerel bir blog ağı sayfasıdır. Veritabanı başta kişisel bloglar olmak üzere bir çok kategoride blog barındırır. Yeni bir blog keşfetmek isteyenler için de ayrıca güzel bir kaynaktır. Blogunuz blogumutanit dizinine eklendiğinde artık farklı kitlelerden ziyaretçiler sayfanızı ziyaret edecek ve yazılarınız daha fazla insana ulaşmaya başlayacaktır.

Önünüzde yüksek bir duvar olduğunu düşünün. Duvarın arka tarafında ise yüzlerce milyonlarca insan. Emin olun ki o insanlar arasında size ulaşmak isteyenler olacaktır. Ama şunu da bilmelisiniz ki önce sizin o duvarı aşıp o insanlara kendinizi gösterip, ben burdayım demeniz gerekir.

Ben bile bazen öylesine güzel bloglar görüyorum ki şimdiye kadar nasıl fark etmemişim ya da denk gelmemişim diye merak ediyorum. Nedeni aslında gayet açık tam da üzerinde durduğumuz konu ile alakalı. O blog herhangi bir ağ üzerinden tanıtım yazısı yayınlamamıştı. Siz de en azından blogumutanit gibi ağlara blogunuzu ekleyerek yazılarınızın daha fazla kitleye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Previous
Next Post »

11 yorum

Hızlı yorum Comments
2cocukluhayat
Geliştirici
27 Ekim 2015 16:19 ×

Çok iyi yaa bloğumu tanıta bir de ben uğrayayım teşekkürler...

Cevap ver
avatar
blogumutanit
Geliştirici
27 Ekim 2015 16:55 ×

Eline sağlık. Desteklerin için teşekkür ederim.

Blog yazarı arkadaşlarımla samimi bir ortam oluşturmaya çalıştığımız Blogumu Tanıt' a tüm arkadaşları beklerim. Herkese iyi bloglamalar:)

Cevap ver
avatar
Adsız
Geliştirici
1 Aralık 2015 21:43 ×

Merhaba yazınızı okudum, çok güzel konuya değindiniz. Bende blog açtım ve kadınca konular hakkında yazıyorum güzellikten mutfağa kadar aradığınız herşey burada http://www.kadincanagmeler.blogspot.com

Cevap ver
avatar
Buseden
Geliştirici
24 Şubat 2017 01:47 ×

Makyaj güzellik bloguma herkesi beklerim :)

http//guzellikevrenim.blogspot.com.tr

Cevap ver
avatar
ipekcesi
Geliştirici
21 Mayıs 2017 00:50 ×

Acemi bloguma sizde bakın isterim. ipekcesi.blogspot.com

Cevap ver
avatar
Beyaz Yakalı Gezgin
Geliştirici
28 Haziran 2017 14:58 ×

Herkese merhabalar,

Bir geziye çıkmadan önce gideceğimiz yerde ulaşım nasıl sağlanıyor, nereler görülmeli, neler yenmeli ve nerede yenmeli, rotamız nasıl olmalı.. bunları uzun uzun araştırırız. Ziyaretçileri bu zahmetten kurtararak kendimin de bizzat test ederek hazırlamış olduğu gezi planlarını blogumdan takip edebilirsiniz.

Blog: https://gitgitbitmez.blogspot.com/
Instagram: https://www.instagram.com/_gitgitbitmez/

Mutlu seyahatler...

Cevap ver
avatar
Unknown
Geliştirici
13 Temmuz 2017 20:26 ×

Hem güncel konular hem de edebi yazılar yazıyorum herkesi beklerim teşekkürler :)
https://guncelbilinc.blogspot.com.tr/

Cevap ver
avatar
Unknown
Geliştirici
3 Ağustos 2017 19:05 ×

https://avrupagonulluhizmetiseruveni.wordpress.com/

1 Eylül'de AGH yapmak için Fransa'ya gidiyorum. AGH'ye dair bilgi birikimimi ve deneyimlerimi sizlerden aldığım dönütler doğrultusunda yazııyorum.

Cevap ver
avatar
Yazar
Geliştirici
27 Ağustos 2017 14:17 ×

Giderek artış gösteren bloglar arasından sıyrılmakta giderek zorlaşıyor. Tabi ki fark yaratmak gerekiyor.

Cevap ver
avatar
Can Ünal
Geliştirici
7 Eylül 2017 13:29 ×

Temizlik hakkında blogum beklerim https://temizlikhayatim.blogspot.com.tr/

Cevap ver
avatar
Can Ünal
Geliştirici
7 Eylül 2017 13:31 ×

Beklerim arkadaşlar :) https://temizlikhayatim.blogspot.com.tr/

Cevap ver
avatar
Yorumunuz için teşekkür ederim.

Katkıda Bulunanlar

Geliştirici ol